Lacusmed
Logo NFZ i STC

Jak założyć Profil zaufany i go potwierdzić.

Jak założyć Profil zaufany i go potwierdzić.

  1. Wejdź na stronę profilu zaufanego albo na stronę ePUAP,
  2. Kliknij Zarejestruj się.
  3. Wypełnij formularz. Na końcu system zapyta jak chcesz uzyskać Profil zaufany -należy wybrać „W Placówce”
  4. Kliknij Zarejestruj się. W ten sposób złożysz wniosek o założenie profilu zaufanego.
  5. Sprawdź, czy dobrze pamiętasz podany identyfikator i hasło — zaloguj się na stronie profilu zaufanego.
  6. Pacjent Poradni LacusMed może potwierdzić profil zaufany u nas w poradni po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel. 695 70 70 95.
  7. Jeżeli nie zdążysz potwierdzić profilu zaufanego w ciągu 14 dni — zaloguj się na stronie profilu zaufanego i ponownie złóż wniosek.

Jak przebiega potwierdzanie profilu zaufanego w naszej placówce:

Nasz pracownik poprosi Cię o okazanie ważnego dokumentu tożsamości. Bez dokumentu tożsamości nie będziemy mogli potwierdzić Twojego wniosku.

Dokument tożsamości to:

  • dla obywateli polskich: dowód osobisty, paszport oraz książeczka żeglarska, żołnierska karta tożsamości
  • dla cudzoziemców: paszport, karta pobytu, dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.

Pracownik wydrukuje złożony przez Ciebie wniosek i poprosi Cię o jego podpisanie.

Twój profil zaufany zostanie w ten sposób potwierdzony. Będzie ważny przez 3 lata.

Po potwierdzeniu profilu zaufanego  utworzymy  Internetowe Konto Pacjenta. 

Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, nasz pracownik udzieli Ci potrzebnych informacji.

Zapraszamy!


Zadzwoń do nas!

+48 695 70 70 95

Godziny otwarcia poradni

Poradnia czynna:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -18.00.

Rejestracja czynna:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00.

Na wizyty do lekarzy POZ rejestrujemy się z jednodniowym wyprzedzeniem. 

Recepta / kontynuacja leczenia

Opinie o Lacusmed

Nasi partnerzy

Certyfikaty

Certyfikat - Bezpieczna Placówka Medyczna
Certyfikat - Zadowolony Pacjent
Certyfikat - Zadowolony Klient

Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowie z wykorzystaniem narzędzia centralnego ("Centralne e-usługi POZ" lub "e-Gabinet)

Beneficjent: Skarb Państwa — Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15,00-952 Warszawa

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię Covid-19

Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowie z wykorzystaniem narzędzia centralnego