Lacusmed
Logo NFZ i STC

eRejestracja do lekarza

Zarejestruj się

eRecepta / kontynuacja leczenia

Prośba o receptę

Jak funkcjonuje przychodnia w okresie pandemii

Szanowni Pacjenci!

W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć pacjentów:

  • REJESTRACJA PACJENTÓW TYLKO TELEFONICZNA
  • PACJENTOM UDZIELANE BĘDĄ TELEPORADY W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI
  • W SYTUACJI, KIEDY OKAŻE SIĘ TO NIEZBĘDNE, PACJENT ZOSTANIE UMÓWIONY NA KONKRETNĄ GODZINĘ DO LEKARZA I TYLKO WTEDY MOŻLIWE BĘDZIE WEJŚCIE DO PRZYCHODNI
  • NIE NALEŻY PRZYCHODZIĆ PO RECEPTY – PROŚBY O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA NALEŻY ZGŁASZAĆ TELEFONICZNIE LUB MAILOWO.

Jednocześnie zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Poradnią LacusMed s.c.

Swoje sprawy, mogą Państwo załatwiać bez wychodzenia z domu poprzez:

Przychodnia ogranicza przyjęcia pacjentów w gabinetach lekarskich i przechodzi na system teleporad.

Dzięki teleporadzie medycznej możesz otrzymać:

  • Zalecenia
  • e-zwolnienie
  • e-receptę
  • sugestię bezpośredniej wizyty w placówce lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do zaleceń.


Zadzwoń do nas!

+48 695 70 70 95

Poradnia czynna:
od poniedziałku do piątku w godzinach  8.00 -18.00

Rejestracja on-line

Recepta kontynuacja leczenia

Opinie o Lacusmed

Nasi partnerzy

Certyfikaty

Certyfikat - Bezpieczna Placówka Medyczna
Certyfikat - Zadowolony Pacjent
Certyfikat - Zadowolony Klient
Skip to content