Certyfikat przyznany za stosowane działania prewencyjne podczas udzielania świadczeń medycznych w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem oraz zapewnienia bezpieczeństwa biologicznego Pacjentom, Lekarzom i Personelowi Medycznemu poprzez:
W TROSCE 0 NASZYCH PACJENTÓW DBAMY 0 NAJWYŻSZE STANDARDY HIGIENY I BEZPIECZEŃSTWA
Planujemy wizyty w bezpieczny sposób
Umawiamy Pacjenta na konkretną godzinę. Przed umówieniem weryfikujemy jego stan zdrowia. W przypadku objawów chorobowych (gorączka, kaszel) prosimy o przełożenie wizyty.
Dezynfekujemy gabinet i sprzęt medyczny
Wszystkie powierzchnie dotykowe, w tym biurka, lady i stoły, klamki, włączniki światła, poręcze i inne przedmioty są regularnie wycierane środkiem dezynfekującym. Wszystkie obszary często używane, takie jak toalety, pomieszczenia wspólne lub inne obszary, z którymi Pacjent ma styczność są regularnie i starannie sprzątane z użyciem wody z detergentem.
Stosujemy środki ochrony osobistej
Używamy rękawiczki jednorazowe. Zakładamy jednorazowe maseczki na nos i usta. Zakładamy przyłbice ochronne. Myjemy i dezynfekujemy ręce przed i po zakończeniu każdego kontaktu z Pacjentem.
Realizujemy dodatkowe zasady ochrony
Zachowujemy bezpieczną odległość, co najmniej 1 do 1,5 metra od drugiej osoby. Środki do dezynfekcji umieściliśmy w łatwo dostępnych miejscach. Wprowadziliśmy ograniczenia w liczbie osób towarzyszących Pacjentom. W sytuacji, gdy Pacjentem jest dziecko – wchodzi z jednym opiekunem.
Poradnia czynna:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -18.00.
Rejestracja czynna:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00.
Na wizyty do lekarzy POZ rejestrujemy się z jednodniowym wyprzedzeniem.
Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowie z wykorzystaniem narzędzia centralnego ("Centralne e-usługi POZ" lub "e-Gabinet)
Beneficjent: Skarb Państwa — Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15,00-952 Warszawa